Gyakran ismételt kérdések

Miért fordul elő, hogy nem veszik fel az időpont egyeztetésre való telefont?
Az időpont foglaláshoz használt (28) 389-625-ös telefonszám mögött van még egy vonal, így két hívás tud egyszerre beérkezni, amennyiben a két vonal foglalt úgy a telefon azt mondja be, hogy az intézmény nem kapcsolható. A több vonal miatt a rendszer nem jelez foglaltat, azonban közben folyamatban van egy vagy két telefonhívás. Reggel 8-10 óra között nagyon zsúfolt a recepció tevékenysége, mert abban az időben sok beteg érkezik az intézménybe ellátásra, ezért aközben nem tudjuk jól kezelni a bejövő hívásokat.

 

Amiket érdemes tudni:
Fontos a pácienseink adatainak frissítése, mert adott esetben egy új időpont miatt telefonon próbálunk egyeztetni, amennyiben nem sikerül úgy postai úton. Kérem, betegfelvételkor egyeztesse adatait!

Az időpont lemondása. Sajnos bizonyos rendeléseink esetében jelentős a várakozási idő, ezért kérjük, hogy ha nem jön el a lefoglalt időpontban, azt mondja le a recepción, mert ezzel lehetőséget biztosít egy másik betegnek arra, hogy előbb kerülhessen ellátásra.