RENDELÉSEK
REHABILITÁCIÓS OSZTÁLY
EGYNAPOS SEBÉSZET
ÜGYELET
Váltás akadálymentes változatra

Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 7-19 óráig
Cím: 2112 Veresegyház, Gyermekliget utca 30.
Előjegyzés: 06 28 389 625

ARS POETICA
ELÉRHETŐSÉGEK
EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK
MAGÁNRENDELÉSEK
"HÓNAPRÓL HÓNAPRA"
BETEGJOGI TÁJÉKOZTATÓ
BETEGELÉGEDETTSÉG
KÖZÉRDEKŰ ADATOK
PÁLYÁZATOK
GY.I.K.
GALÉRIA
TÁMOGATÓINK
ARCHÍVUM





Tisztelt Hölgyem/Uram, Kedves Betegünk!

A Misszió Egészségügyi Központ vezetése szeretné az intézményi ellátás színvonalát javítani, s ehhez elengedhetetlenül szükséges az, hogy megismerjük az Ön véleményét.
Kérjük, ossza meg velünk intézményünkben szerzett tapasztalatait, az ellátásról kialakult nézeteit. Fordítson egy kis időt kérdőívünk kitöltésére.

Segítőkészségét köszönjük, véleményére odafigyelünk!

A kérdőív kitöltése önkéntes alapú!

Betegelégedettségi kérdőív

1. Az Ön neme: 2. Az Ön kora:
3. Mikor jött a Misszióba, a vizsgálatra vagy kezelésre? 3.1. Napszak:
3.2. Nap:
4. Melyik szakorvosi vizsgálaton (rendelésen) volt?
5. A bejelentkezéstől számítva hány nap múlva kapott időpontot a vizsgálatra? (Kérjük írja be számmal (max. 3 karakter)!)
6. Mennyit kellett várakoznia a recepciónál?
7. Mennyit kellett várakoznia a szakorvosi vizsgálatra, amíg sorra került? (előjegyzés esetén csak a megadott időtartamon túli időt számítva)
8. Az Ön megítélése szerint a vizsgálatra/rendelésre történő beszólítás milyen sorrendben történt?
9. Mennyire volt Ön megelégedve:
9.1. a várakozási idővel:
9.2. a vizsgálatokról, beavatkozásokról az orvostól kapott tájékoztatással:
9.3. a vizsgálatokról, beavatkozásokról az asszisztenstől kapott tájékoztatással:
9.4. az orvosi kezeléssel:
9.5. az asszisztensek segítőkészségével, magatartásával:
9.6. a vizsgálat/kezelés utáni további teendőkről kapott tájékoztatással, ill. felvilágosítással:
9.7. a Misszión belüli útbaigazítással:
9.8. a renddel és tisztasággal a mellékhelyiségekben:
9.9. a renddel és tisztasággal a váróban, folyosókon:
9.10. a renddel és tisztasággal a rendelőben:
9.11. az egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal (büfé, telefon, újság, TV, váró):
10. Ismeri-e az intézet tájékoztatóját a betegjogokról?
11. Egyéb észrevételek, megjegyzések, javaslatok: